Bloggfix

Nu är det dags för mig att uppdatera min sidbar med två nya porträtt! Jag tänkte slå två flugor i en smäll och passa på att byta ut min header och mitt färgschema när jag ändå håller på. Och jag tror faktiskt att jag ska ändra bloggdesign (det vill säga grunden) när jag ändå håller på :D
 
Spännande! Det kommer dock ta tid, så om bloggen är lite rörig så vet ni varför!

» Esmeralda Silverforce

Vet inte om du är färdig med designen än men jag tycker att den ser grymt bra ut just nu ^^

Svar: Inte riktigt än, lite sidbilder och annat pick och plock ska fixas! Men då vet jag att jag är på rätt väg, tack! :D
Sylvie Yellowstone

2013-08-24 // 19:02:20
URL: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: