Late night practise

Ibland är det bra att vässa pennorna (bildligt talat, jag gillar inte skarpa blyertspännor :( ..), dra fram ett papper och skissa lite, för att hålla kreativiteten igång. Ikväll övade jag på lite med fartfyllda poséer, snarare än en fyrbent krake som står och käkar.
 
Inget seriöst, lite lätt skuggning och inte så hemskt mycket pill med anatomin (vilket så klart resulterar i tusen fel som jag ser fem minuter efter jag är klar), men det är avslappnat och trevligt. Den nya kategorin får heta konst (så pretentiöst, jag vet 8D), men oroa er inte, det här är inte SSO relaterat så det kommer inte alltför mycket sånt här.
 
 Jag plåtade med mobilkameran för våran scanner är på alla sätt värdelös ändå :(
Psst! Här hittar du referensbilden!

» Anastasia Eastforest

Jätte fint!

Svar: Tack! :]
Sylvie Yellowstone

2013-08-15 // 10:40:05
URL: http://silverforestriders.bloggo.nu
» Susan Moonstar

Oj vad fint du tecknar!

Svar: Tack :o!
Sylvie Yellowstone

2013-08-15 // 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: