Onsdagsuppdatering v.33

Det blev ungefär som jag trodde. Lite nya småuppdrag, och nya kläder. Inget stort. Oj så fel jag har!
 
Tydligen ska det någon gång i framtiden komma ponnys, som har varit mycket efterlängtad av några (läs: inte mig).
 
Så här står det under Nyheter:
 
Kommer snart:
- Det har varit en lång väntetid, men vi ville vara säkra på att när vi väl släppte ponnys att de skulle vara väldigt speciella. Vi kan inte ge er ett datum ännu... men vi är väldigt glada att kunna visa denna bild för er idag!
 
Hm .. Vad tycker du om detta? Personligen är jag väldigt avvaktande mot idén, jag kan inte se hur det kan bli bra. Missförstå mig inte, jag menar inte att när ponnysarna införs så kommer jag säga "åh, nu förstörs spelet, alla som köper en är värdelösa", jag kanske älskar det och köper en egen.
 
Jag förstår bara inte hur det ska funka. Ska våra ben dingla vid knäna? Eller ska man bara kunna ha dem som en "möbel" i stallet, som husdjuren i Fort Pinta? Eller ska man kunna köra dem? Hm ..

» Alexandra Mistdawn

Jag tror nog faktist det skulle kunna gå att rida dem. :)

2013-08-14 // 15:45:04
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: