Ponnyer

Ponnyerna är här!

2013-08-21

Hejsan allihopa!
Vi är verkligen superglada att kunna berätta för er att ponnyerna har kommit till Jorvik idag!

Ponnyer:
- Fantastiska ponnyer har kommit till den nya hamnen i Fort Pinta! Dessa skönheter är mindre än de vanliga hästarna på Jorvik och de är inte lika snabba som dem heller. Rid dit och kolla in det nya området och de söta ponnyerna!
 
*
 
Så ponnyerna är här .. det gick fort! Min personliga åsikt? Jag tycker att deras huvuden ser konstiga ut, speciellt med tränsen på. Och av de bilder jag har sett .. förlåt, jag tycker det ser konstigt och förkrymt ut (antagligen för att jag är van att se ryttarna på de lite "större" hästarna). Jag har dock bara sett dem på bild så förhoppningsvis ser det bättre ut i spelet.
 
Färgvalet gillar jag dock, speciellt den svarta! :) Synd att den inte finns som storhäst. Bra priser också, så jag tror att ni ponnyälskare blir nöjda :] Kul för er!
 
Jag vet i skrivande stund inte om jag ska köpa en. Kanske, kanske inte!

» Emma Shortroad

Kan inte säga annat än att jag köpte en ponny! Kunde verkligen inte låta bli! :p

Svar: Haha, vilken valde du? :D
Sylvie Yellowstone

2013-08-21 // 21:15:45
URL: http://emmashortroad.blogg.se
» Emma Shortroad

Hihi skimmlen, döpte henne till Silverrain men kallar henne för Sessan :p

2013-08-22 // 19:02:33
URL: http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: