Appaloosas!

Herregud, två appaloosas har kommit till spelet! :D Shit vad glad jag är! Men nu är jag också galet besviken över att jag köpte Hövding, jag trodde det skulle dröja en evighet tills att appaloosorna kom :( Oh well. Jag måste säga att jag är glad att painthästarna och appaloosorna står på samma ställe, jag tycker det passar mycket bra!
 
Nu får man spara som attan! Hästarna kostar 890 SC och jag har dryga 200 SC så … om 7 månader veckor (jag är sämst på huvudräkning) kommer jag ha råd 8D *dör inombords*
Vad tycker du om veckans uppdatering? Och vilken av de två appaloosorna är din favorit?

» Nicole Seaknight :3

Jag måste erkänna att jag är besviken på Appaloosorna, hade hoppats på fler och med lite olika färgteckningar, men ska jag välja är den med svarta "prickar" min favorit :D

Svar: Hm, jag förstår hur du menar :) Personligen hade jag hoppats att en av dem skulle se ut som appaloosan på Starstables "spela nu"-sida :/ Men jag är mycket exalterad ändå (och lite plågad) :c Jag kan faktiskt inte välja en favorit haha, jag ändrar åsikt konstant!
Sylvie Yellowstone

2013-07-24 // 14:19:54
URL: http://Fireruby.blogg.se
» Juliette Stardawn

Åh jag kommer nog förhoppningsvis senare köpa den vita med svarta prickar, så himla söt *-* Men är dock lite besviken på färgvalet över appaloosorna :/ Iallafall tycker jag det borde varit 3 med olika färger och teckning!

Svar: Jag kommer nog också välja den vita för att ALLA har köpt den andra, haha c':
Sylvie Yellowstone

2013-07-24 // 19:41:07
URL: http://jstardawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: