Bildredigering

Igår var jag inne sent på kvällen för att testa några nya tekniker när jag tog lite bilder (eller print screen:s som det korrekta ordet är). Inga bilder blev överdrivet fina men jag passande ändå på att redigera några av dem, jag har aldrig redigerat spelbilder förut så jag ville se hur det skiljde sig från att redigera riktiga fotografier :)
 
Och puh, det var kämpigt! Av någon anledning gav jag mig in på min mest avancerade redigering någonsin, haha, och jag blev riktigt nöjd med resultatet :)
 
Före
 
 
Efter
 
 
Det är intressant hur stor skillnad en redigering kan göra! :) Visst blev efterbilden galet mycket snyggare?
 
Disclaimer: Jag vet att man kan ta bort sadeln från hästens rygg, jag har ingen aning om varför jag inte gjorde det haha .. Men det blev bara mer att redigera :D

» Bella Eastlake

Jätte snyggt! Fantastiskt fint faktiskt, hoppas du vinner. :D Vad heter dina textsnitt på din header, den men jääääätte fin *_*

Svar: Tack! :) Jag vann dock inte (men vinnaren var värd det, helt klart otrolig redigering - även om vi hade lite olika syn på redigering). Vill du veta allihopa? Taack *u*
Sylvie Yellowstone

2013-07-13 // 08:57:09
URL: http://Jorviklife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: