Hagbus

Förra natten så sov jag i Valedale (jag hade hyrt en stuga bara för en natt, en liten minisemester) och över natten fick Hövding gå i hagen i Hollow Woods (som jag har släppt honom i tidigare)! Dock fick jag en liten chock när jag skulle hämta honom i hagen morgonen därpå, för synen som jag såg när jag rundade hörnet har jag aldrig sett förut!
 
Först trodde jag att han hade fastnat, att han hade försökt hoppa över men varit klumpig nog och missbedömt avståndet. Men sen såg jag att öronen var spetsade och att han inte alls verkade bekymrad av sin position, istället sträckte han ner huvudet och nappade åt sig några grässtrån, innan han fick syn på mig, "hoppade" ner och travade fram för att tigga sötsaker.
 
 
Men jag kan iallafall säga att jag är glad över att han hade sina nyinköpta benskydd på sig, ränner han omrking sådär så vet man ju inte vad som kan hända. Tokhäst! 8D

» Juliette Stardawn

Haha åh hövding *-* Fint redigerat hörredu! :)

Svar: Tack duuu *-*
Sylvie Yellowstone

2013-07-27 // 23:39:14
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Alicia Starnight

Jättefint redigerat! :D

Svar: Tack! :D
Sylvie Yellowstone

2013-07-28 // 08:51:16
URL: http://aliciastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: