Hästköp och outfitsplanerande

Jag har satt ihop en outfit som jag vill köpa, bestående av allt från hjälm och handskar till schabrak. Slutsumman i JS hamnade på 44.740 JS! Någon som vill låna ut lite pengar? (a)

Som bekant har jag klurat ett tag på att köpa en ny häst, jag har SC men jag kan inte bestämma mig för vilken. De raser det står mellan är för tillfället Morgan, Achalteeker, Engelskt fullblod och Oldenburgare! Dock har jag svårt att välja mellan de olika färgkombinationerna också, så när det kommer ner till hästar så är det faktiskt 6 stycken olika som jag står och velar mellan :(
 
Av dessa är det svarta hästar, cremellofärgad häst, fuxfärgad häst, brun häst (som jag trodde var fux ugh), 1 apelkastad skimmel. Alla hingstar/valacker (i mitt huvud dårå).
 
Det är svårt att vara jag! Brukar du få beslutsångest när du ska fatta beslut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: