Planering

Jag sitter just nu och gör min planering över vilka delar som ska ingå i Photoshop-skolan .. Just nu har jag gjort del 1, där jag tipsar om olika redigeringsprogram. Frågan är bara vad mer man ska ta upp. Jag har redan en del idéer, men eftersom jag ska lära er så vill jag ju att ni ska vara nöjda. Så vad vill ni lära er?
 
Här är min lista över saker jag vet med säkerhet att jag ska ta upp:
• Hur man tar fina screen shots
• Hur man förbättrar bildens "kvalité" (skärpa, ljusstyrka, färger, etc)
• Hur man tar bort störande objekt i bakgrunden
• Hur man ger hästen tecken (t.ex. ger en brun häst en bläs)
• Hur man tar bort text (t.ex. om det står "Everwindfälten" mitt över hästen)
• Hur man redigerar dit t.ex. grimmor och tecken
 
Ni får jättegärna komma med fler förslag, jag gör ju trots allt det här för er! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: