Sadelgjordar är överskattade

Det verkar SSO tycka iallafall ;)
 
 
Har du tänkt på att sadlarna inte har några sadelgjordar? Jag har spelat SSO ett litet tag nu men det var först alldeles nyligen som jag märkte det 8D Det är egentligen väldigt tokigt, för om det är någonting som en sadel behöver så är det ju en sadelgjord .. Personligen tycker jag att SSO borde fixa det!
 
Vad tycker du? 

» Emmy Lightlord

Ojaaaa, har skrattat åt det lite, sadeln borde åka runt xD
Menmen, på en blogg hade ju någon frågat Support om det, och då sa det att sadelgjorde åker in i hästen, om man hade haft det alltså:(
Vill ha gjord, både i SS och SSL finns ju det c:
Mvh Emmy<3

2013-07-27 // 11:15:21
URL: http://starstablemuffinsen.blogg.se
» Maggie Westbridge

Jag säger som du sa först: Sadelgjordar är överskattade. Haha nej, men när jag först la märke till det (Det var väl någon blogg som klagade på det) tyckte jag också det var helknäppt, men när jag senare funderade vidare insåg jag att det inte spelade så stor roll. Innan jag läst om det hade jag inte ens tänkt på att sadlarna inte satt fast. Det gav mig inte den där "Nej men gud va orealistiskt det känns" - känslan & jag tycket heller inte att det ser så tokigt ut. Det är nästan lite skönt att det inte är någon sträng som går runt magen på dem. c: (Min åsikt)

2013-07-27 // 12:13:58
URL: http://Jorvikmyggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: