Trevliga bloggläsare

Häromdagen när jag var i Moorland så kom Sally Bunnybrooke fram till mig och sa (om jag inte minns fel) att hon läste min blogg och tyckte om den, någonting som gjorde mig otroligt glad c: Jag tog faktiskt en print screen, men jag råkade radera den när jag hade massrensning i min Starstable mapp T__T
 
Sedan idag så kom Linnea Flowerstar fram (på sin dösnygga appaloosa) och sa att hon tyckte min blogg var jättebra, och även detta gjorde mig otroligt glad ♥
 
Min blogg är inte så hemskt stor, jag har inte galet många läsare, men de jag har är så himla fina, och jag vill tacka alla er som läser och kommenterar och ja! :) Så shout out till Sally och Linnea och en stor kram till er underbara läsare. Wiie! *-*
 
 

» Sally Bunnybrooke

Bara sanningen! c: Din blogg känns väldigt välarbetat och den är kul att läsa! :D Du är även grym på att redigera bilder, älskar verkligen hur du får till ljuset och skärpan. <3

2013-07-25 // 19:04:13
URL: http://Sallybunnybrooke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: