Veckans outfit v. 29

På grund av fyra dagars inaktivitet på bloggen (på grund av en snabb resa till mina släktingar i grannlandet) så bestämde jag mig för att kompensera med en dubbel "veckans outfit" denna vecka :) Och den medlem som verkligen fångade mitt öga var Thea Northknight!
 
Den outfit som fick mig att mejla henne var en blåvit outfit som hon hade på sin Frieser. Jag älskar blått och det är som bekant väldigt snyggt ihop med vitt, särskillt en mörkare marinblå, och jag tyckte speciellt att den vita sadeln var en snygg detalj!
 



Supertjusigt, eller hur? Men det är inte allt! När jag hade tagit bilderna så frågade Thea om jag ville ta bilder på hennes andra outfit, och visst ville jag det. Så jag presenterar för er veckans andra outfit, en snygg rosa blå outfit, denna gång med en apelkastad skimmel! Är inte de vita detaljerna snygga? De matchar den ljusa manen och svansen perfekt!



Vilken outfit är din favorit?
Tack Thea för att du ställde upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: