Inget ponnyköp för mig!

Puh! Det verkar inte som om det blir av något ponnyköp för mig. Ponnyn jag var intresserad av – den silversvarta – var inte alls särdeles fin på nära håll. Jag lyckades ignorera folk och ta några helt ok foton för att visa vad jag pratar om. Jag gillar den silversvartas färg, men muskeldefinitionen var jättekonstig och helt fel. Sen var manen för grå för mig, jag vill ha lika vit man som Stormborn har.
 
Btw är detta inga "klagomål", jag är faktiskt jätteglad över att jag inte känner något behov utav att köpa dessa :D Hoppas dock på en ordentlig silversvart (stor)häst i framtiden!
 
Observera att bilderna är helt oredigerade!
 

 
 Annars ger jag beröm  för det korrekta lätt apelkastade mönstret!

» Juliette Stardawn

Kände exakt samma sak, vill egentligen inte ha en till ponny; eller en ponny över huvudtaget! Men tänk en maffig silversvart hingst som man rider omkring på c8

Svar: Åh, ge mig!
Sylvie Yellowstone

2013-09-18 // 18:11:20
URL: http://jstardawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: