Kvällsaktivtet

Ikväll var det aktivitet med DBC. Vi har träningsvecka med våra starthästar, och idag var det mjukstart för att sätta igång våra hästars pixlade gamla leder :))) I Firgrove höll vi hus och skuttade omkring och körde tävlingar på blodigt allvar. MItt lag vann för det mesta och Lucy fuskade hela tiden.
 
Denna outfit blev det idag, jag hade velat ha den bruna proffshjälmen men jag äger den inte @tm så det fick bli svart :) #YOLO
 
Här har vi allas starthästar i sin glans! Stormborn är helt klart snyggast :):) Under kvällens lopp var några tvugna och ge sig av medan andra dök upp. Circle of life.
 
Uppställning inför tävling ...
 
Bästa deleventet var helt klart massagen på slutet. Jag fick massera Nats häst Soul och det var jättemysigt! Jen var en mycket bra massageinstruktör och vi tog det på allra största allvar.
 
 
Jen passar på att dansa polka av glädje.
 
 
En mycket lyckat kväll, vi höll på i dryga en och en halv timme men det kändes som en kvart haha. Perfekt efter en jättejobbig dag!

» Sally Lightbridge

Åh, vad mysigt. Fan att jag inte kunde vara med! :(

Svar: Haha, det var jättekul! Ja, vi saknade ditt nylle c:
Sylvie Yellowstone

2013-09-10 // 09:33:13
URL: http://sallylightbridge.blogg.se
» Cristina Silverbell

Åh vad roligt!:D

Svar: Ja, det var jättehärligt! :D
Sylvie Yellowstone

2013-09-11 // 10:07:21
URL: http://starstableteam.blogg.se
» Lilly Appelbaker

Jag vill vara med i DBC!

Svar: Du får ställa dig i kön sen när den är igång ^-^
Sylvie Yellowstone

2013-09-11 // 11:17:43
» Alicia Lowhand

Ja du va ju iallafall inte dum mot Natalies häst xD

2014-03-29 // 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: