Stjärnletning

Just nu rider jag omkring över Jorvik och letar efter stjärnor. De få stjärnor jag har plockat på mig har jag fått av att ströva omkring, jag har svårt för att fokuserat leta efter stjärnor. Jag följer alltid stjärnkartor men det gör det tyvärr inte alls lättare för mig ):
 
För ögonblicket har jag ett ganska bra flyt, dock! Det gick inte alls bra vid Vingården, men på Gyllene fälten och Klipphärden gick det betydligt bättre!
 
 
Men men, har man tålamod nog så går det! Även om jag är lite förvånad över de krångliga ställena de lyckas fixa dit stjärnor på, haha! Men det är nästan lättare när man ser någon konstig ändring i terrängen, för då vet man att ah, där är det nog något! än när det bara är plan mark ^-^
 
Säg till om du vill leta stjärnor med mig någon gång, hihi. Jag uppskattar sällskap!

 Dont worry, I got it!

» Juliette Stardawn

Jag hänger gärna med på stjärnletning någon dag! Jag själv är väldigt dålig på att leta och tyvärr är kartan inte till någon större hjälp :C Så blir lätt uttråkad :C

Svar: Åh, sällskap! Haha, same, jag orkar bara hålla igång så länge det går bra, lol 8D
Sylvie Yellowstone

2013-08-05 // 21:43:34
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Evelina Silverknight

Kan visa stjärnor en dag om du hellre vill det. Annars har jag en karta med koordinatorerna hos mig ^^

Svar: Åh, en stjärnkarta med koordinationer? Du är vår framtid! Haha, du är jättevälkommen att haka på om du vill, men annars hoppas jag verkligen att jag kan navigera nu när jag har koordinater c: Annars söker jag väl upp dig på min levlingsrunda och tigger om lite hjälp 8]
Sylvie Yellowstone

2013-08-06 // 01:42:23
URL: http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: