Levlingsrunda

Idag när jag var en tredjedels bit in på min dagliga levlingrunda så fick jag en vänförfrågan från Evelina Silverknight, lite ur det blå. Varje gång jag är ute och levlar så brukar jag stöta på Evelina någontstans, vid väderkvarntävlingen, vid Firgroveloppen – det är inte en komplett runda om jag inte har utväxlat några snabba men trevliga ord. Av den anledning accepterade jag självklart vänförfrågan, och när jag berättade att jag levlade så kom vi överrens om att hon skulle haka på *-*
 
Så vi möttes upp i Valedale, och red sedan mot Valedalesjön, Firgrove, Marleys, Observatoriet, Galoppbanan och Vingården :) Under tiden som vi red omkring så pratade vi om lite allt möjligt, och det var väldigt trevligt och jag hoppas definitivt att vi kan göra om det :D Alltid trevligt när vänlistan utökas! 
 
Det var bra träning för Hövding också .. Jag kan avslöja att han hade lite problem med att hålla jämna steg med Dovah!
 
 
 
 
 
 
 

» Haley Sunbear

Du har skrivit att du är 16 år gammal, är du 97:a eller 96:a ;)? Själv är man 97:a :)

Svar: Jag är 97:a, fyller år i juni :)
Sylvie Yellowstone

2013-08-08 // 12:08:16
URL: http://www.haleysunbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: