Skolstart

Nu är jag äntligen hemma från första dagen på gymnasiet. Jag har huudvärk.
 
Jag har ännu inte fått tag på mitt schema, men ni kan ju ana att dagarna kommer bli längre, arbetet mer tidskrävande och allvaret desto större.
 
Priot för mig är självklart skolarbetet och mina betyg, sedan kommer mina vänner (gymnasiet innebär många nya vänner som jag inte vill mista), efter det kommer min fritid, familj och slutligen kommer att spela SSO. Och först efter det kommer den här bloggen.
 
But don't worry, jag hinner nog med ;) Dock kommer jag försöka lägga fokus på att göra ett ordentligt inlägg med massa bilder osv en gång var eller varannan dag, hellre än tre inlägg varje dag som bara består av en kort textrad (typ som detta inlägg). Tråkigt med andra ord, haha :]
 
Men ah, nu vet ni!

» Courtney Silverhill

Jätte fin blogg! :) kram

Svar: Tack du! :D
Sylvie Yellowstone

2013-08-20 // 14:32:01
URL: http://starstablesverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: