Soundtrack

Jag har spenderat morgonen med att sätta ihop en Disney spellista på YouTube (med svenska Disneylåtar från Disney renässansen + lite annat bra | obs! Spirit-låtarna är på engelska för Bryan Adams är perfektion), eftersom knappt några av låtarna finns på Spotify. Det ska få rulla i bakgrunden när jag spelar SSO sedan *-*
 
Låtar från följande filmer finns med:
Pocahontas
Pocahontas II
Tarzan
Mulan
Mulan II
Skönheten & Odjuret
Aladdin
Lejonkungen
Lejonkungen II
Anastasia
Oliver & Gänget
Spirit
Den lilla sjöjungfrun
Aristocats
Djungelboken
 
Totalt 48 låtar, 2 timmar & 14 min
 
Jag kan länka den om någon här är lika mycket Disney-fantast som jag, haha. Sen vill jag inflika att jag vet – jag har haft en mycket dålig uppdatering på bloggen, varför vet jag inte, jag har inte haft ork till att redigera eller göra intressanta inlägg, eh .. men det ska förbättras, så tack för att ni står ut haha (L)

» Sabrina Bluefall

Jag älskar filmen spirit :)

Svar: Vem gör inte det? :D
Sylvie Yellowstone

2013-08-13 // 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: