Tio saker du inte visste om mig

i. Jag är väldigt förtjust i mitt namn, jag tycker det är vackert, det är inte alltför vanligt men det är inte heller udda
ii. Min kropp är prydd av födelsemärken, och på min högra arm bildar de ett stjärntäcken
iii. Jag säger inte "mamma och pappa", utan jag säger "Lila och Eric"
iv. Jag har genomlidit både självskadebeteende och ätstöringar och påverkas fortfarande av det, varje dag
v. Pojkar och män med mörkt hår och ljusa ögon får mig att dra efter andan
vi. Jag är känsligare på natten, då skalar jag av mig alla skyddande lager
vii. Jag kan inte nämna min favoritbok, men jag kan citera mina tre favoritdikter utantill
viii. Jag har oerhört dåligt självförtroende och kan inte förstå hur det kan vara någonting speciellt med mig
ix. Musik styr mitt liv och jag kan inte vara lycklig utan det
x. Jag är en anglofil; sedan tolv års ålder har jag velat gå på internatskola i England, jag vill studera och bo i England och jag har en överdriven, alldeles löjlig fejkad brittisk accent
 
xi. det här är dexter. dexter är min katt ♥
& jag älskar honom
 

» Exenzia

Nejmen gud vilken söt katt *-* älskar katter ♥♥

Svar: Han är fiin *-* Jag har alltid varit en hundtjej men sen vi skaffade Dexter så har jag blivit lite omvänd (a)
Sylvie Yellowstone

2013-08-11 // 00:03:02
URL: http://exenzia.blogg.se/
» Tuva Skyfall

Oh, vilken söt liten katt haha! Har också en liten kisse, ett av de bästa djuren, eller hur? *-*

Svar: Yes! c': En hund är fortfarande drömmen men min skrotunge är rätt bra han med ♥
Sylvie Yellowstone

2013-08-11 // 08:55:51
URL: http://starstablefaces.blogg.se
» Hedvig Northhall

Roligt att få veta mer om dig :) :D

2013-08-11 // 10:35:47
URL: http://hedvignorthhall.blogspot.se/
» Emma Shortroad

Det där med överdriven Brittisk accent låter precis som mig! Körde på den då jag var till Irland förra året! Funkade utmärkt där borta ;)

2013-08-11 // 12:05:38
URL: http://emmashortroad.blogg.se
» Matilda Greenstone

ÅHH, älskar kattor!
Han är ju jättesöt C':

Svar: Han tackar *-*
Sylvie Yellowstone

2013-08-11 // 22:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: