Ut med det gamla, in med det nya

Idag bytte jag ridklubb. Jag har ett tag varit med i den härliga klubben Comet Hearts, och den korta tiden jag var med där så har jag haft det väldigt bra och det har varit roligt. Dock har det varit lite osäkert på vad det ska "bli av" klubben på senaste tiden, den har inte varit lika aktiv då kärnpersoner har blivit lite inaktiva, slutat eller gått ur (deras beslut, och helt förståeligt). 
 
Men jag vill väldigt gärna vara med i en aktiv klubb, med mycket medlemmar och aktivitet etc. Jag pratade med en av mina vänner häromdagen som var med i klubben Silversong Wolves Guild, och hon frågade å mina vägnar om det fanns en ledig plats i klubben, vilket det gjorde, och idag gick jag ur Comet Hearts och gick istället med i SWG.
 
Jag hoppas att jag kommer kunna behålla kontakten med er fina i Comet Hearts, och jag ser framemot att lära känna folk i SWG! :D

» Evelina Silverknight

Hoppas du kommer trivas med dem i swg :)

Svar: Jag hoppas det med ^-^
Sylvie Yellowstone

2013-08-09 // 15:16:33
URL: http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: