Onsdagsuppdatering v.31

 _____________
Min åsikt:
 
+ då många har längtat efter en fortsättning på historien
- då jag inte kommer kunna njuta av den än och kommer utsättas för en massa spoilers när folk gör uppdragen och bloggar om det
 
Vi får bara hoppas på att alla bloggare är respektfulla nog att varna för spoilers!

» Juliette Stardawn

Samma här, jag kommer mest sannolikt inte kunna göra dom här uppdragen ännu så direkt jag ser en spoiler skylt, byter jag sida ;)

2013-07-31 // 11:13:28
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Hedvig Northhall

När det är blåa uppdrag så bryr jag mig inte men när historien fortsätter då vill man ju ta reda på saker själv! Vissa övernattar ju 5 gånger på en dag också, så att de kan lägga upp allt på sin blogg. Inget fel med det, men jag vill inte veta och jag vill att uppdragen ska räcka så länge som möjligt! :D

2013-07-31 // 11:19:17
URL: http://northhall.weebly.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: