Dressyr & hoppning med DBC

Igår stod dressyr på schemat, och idag var det hoppning. För bägge tillfällena slängde jag ihop synnerligen snofsiga outfits och jag och Stormborn briljerade i snygghetsfaktor. Som bekant kan vi inte riktigt vara seriösa i DBC så trots att våra eventledare kämpade tappert så gick det lite .. sisådär, hah!
 
Efter en stunds kaos dressyr så övergick vi till att leka Under hökens alla vingar, som var en riktig höjdare. På hoppningen kunde jag tyvärr inte delta så aktiv för jag var upptagen med både middag och undanplockning och disk i köket. Lite bilder ser du nedan, först från dressyren och sedan från hoppningen.
 
Kan även tipsa om Eventboken – där lägger Jen upp bilder som hon knäppt från eventen! Vill också be om ursäkt för att jag spyr mycket DBC på bloggen @tm, har inte riktigt något annat intressant att skriva om … det är typ det enda jag hinner göra på SSO.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: