Onsdagsuppdatering 18/9

Nytt race exklusivt för ponnyer!

Hejsan!
Ett nytt race exklusivt för ponnyer är nytt i denna veckas uppdatering!

Ny tävling:
- Systrarna Penny och Polly är två nya tjejer på Jorvik. De vill bygga en tävling som bara ponnyer får tävla i, och de behöver din hjälp! Rid till ponnypråmen i Fort Pinta och prata med Penny. Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen.
 
Prata med Penny!

Ponnyer:
- Två till supersöta ponnyer har kommit till pråmen i Fort Pinta. Rid dit och kolla in dem!

Oemotståndligt söta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
____________________________________________________________________________________________
 
Herregud i himlen OMG! Nu kan ingen säga att vi har haft en dålig uppdatering, va? ;) Ponnytävlingen låter bra, nu måste jag dock levla Rebel (suck ..). Frågan är om det är championatstil på tävlingen eller en "vanlig" tävling?
 
Angående ponnyerna så måste jag ha den silversvarta (till vänster). Tusan också! Jag har inte ens levlat Rebel, och nu ska jag ha en till? Stå emot svullo! .. Om jag har råd/den inte är för dyr (t.ex. kostar 700 SC) så köper jag den nog. Ska kika på den i spelet också, så klart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: