Make over!

Ikväll satt jag och skypade med Nat och Jen, och vi gjorde massa olika saker ihop, bland annat loggade vi in på våra gamla konton, skapade nya konton som skulle vara så fula som möjligt och så fint som möjligt (bortsett från vårt nyvarande). När jag gjorde det senare så tog jag ett brunt, rakt hår och röda läppar, och jag blev så förtjust så jag bestämde mig för att köpa det till min riktiga gubbe as well :D
Jen hade försökt få mig att köpa det håret förut men jag fegade ur, men nu blev det alltså av, och med stöd från bland annat Jen och Ess – men även några andra DBCare – så gick jag en nyans mörkare i både läppar och hår!

Kolla så söt jag blev *-* Jag har känt för att göra många drastiska förändringar denna vecka, och fler ska det bli! Innan slutet av denna vecka planerar jag stallbyte och hästköp, bland annat ... Vet även med säkerhet att jag ska göra en ny tävlingsoutfit, eftersom den blåa inte passade mitt nya smink!
Tänker dock inte göra om bloggdesignen förren det blir vinter, för har bara haft denna höstiga i några veckor!

» Natalie Season

Asfint!!!

Svar: Ja!! :D
Sylvie Yellowstone

2013-09-16 // 22:05:47
URL: http://natalieseason.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: