Vad gör jag med mitt liv

Igår rätt sent på kvällen så skypade jag med Jen, Nat, Ess (fast hon var tyst) och Emm :] Det började med att vi fick veta lite hemligheter om DBCs kommade tema vecka, och jag bidrog med en massa jättebra idéer om vad vi kunde göra! Sedan blev det sent och vi försökte spela ett jättetråkigt musspel som jag inte förstod någonting av, varpå vi fortsatte en kort stund till iSketch men det blev snabbt tråkigt för jag och Emm var inte alls lika bra som dagen innan, varpå i avslutade med att göra grupptävlingar i mörkret på SSO!
 
Här skulle det varit en bild men tydligen funkade inte FRAPS så det finns inga bilder i mappen SUCK förlåt.
 
Halv två på natten rymde jag iväg och avslutade skypesamtalet efter de andra hade lovat att de skulle "gå och lägga sig klockan två" (fast sen läste jag på Nats blogg att dem var och köpte hästar tre på natten idioter!) men eftersom jag visste att det inte var sant så stack jag :> Detta lönade sig dock inte eftersom jag vaknade klockan halv 1 dagen därpå.
 
Det var en helt ok trevlig natt (hihi) men jag var väldigt sur över att jag vaknade så sent! Gillar inte att sova länge, ger mig lite panikkänsla :( Jag förlorade också varenda iSketch och grupptävling och dog först på det konstiga musspelet så jag är inte riktigt säker på att det var värt det ...

» Natalie Season

HAHAHAHAHA!!
Jag har bevis på att jag köpte den 3 inatt :*

Svar: Hah, nej, jag menade att det inte var sant att ni skulle gå och lägga er två *-*
Sylvie Yellowstone

2013-09-15 // 17:08:36
URL: http://natalieseason.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: