Ett stort beslut

Nu är det bestämt. Jag ska bli hästägare ytterligare en ny gång! :D Ni kan gissa vem tillskottet är, nämligen fuxen i Firgrove som jag har tjatat så hemskt mycket om ;)! Jag har fortfarande lite att fixa innan den nye kan komma hem till stallet, men jag har pratat med Felicity och vi har fixat alla papper, varav några jag har hunnit skriva på. Om två veckor prick från idag så skall jag åka och hämta hem min nya pärla, och skriva under det slutgiltiga köpekontraktet ^-^ Nu måste jag bara ordna med veterinärbesiktningen ..
 

» Juliette Stardawn

Nej vad roligt! Den där hästen är så otroligt fin, har funderat på att köpa den mååånga gånger;)

2013-08-03 // 14:20:06
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Cristina Silverbell

Fiiiin häst! 8D

Svar: Ja, min blivande pärla som jag redan är löjligt kär i, haha *-*
Sylvie Yellowstone

2013-08-03 // 20:12:52
URL: http://starstableteam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: