Fiske

Jag har nu äntligen fått börja fiska! :D Yay! .. Eller? Många av de bloggar jag läser klagar mycket på hur jobbigt det är att fiska, hur fisken sliter sig, hur irriterande och frustrerande det är, hur lång tid det tar etc. Själv var jag rätt förtjust i det hela. Jag har visserligen bara gjort det två gånger så efter ett tag så kommer jag nog stånka och pusta lika mycket som någon annan, men för tillfället tycker jag att det är rätt mysigt c:
 
Jag är väldigt förtjut i att fiska IRL, jag blir lugn och avslappnad av det, det får mitt att koppla av och varva ner. Och jag fick lite liknande känsla i spelet, det monotomiska klickandet var rätt avkopplande. Dock håller jag med om att när den himlans torsken slitit sig för elfte gången så börjar det bli lite jobbigt, höhö!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: