Kiropraktorn

Nu är det dags för Stormborn att åka till kiropraktorn. Nu såhär på ålderns höst så är jag väldigt noga med att Stormborn håller sig frisk och fräsch, jag vill inte behöva låta honom somna in vid tjugoårsåldern. En gång i veckan tar jag hit en hästmassör som masserar både Stormborn och Hövding, men en gång i månaden får Stormborn åka iväg till kiropraktorn, eftersom kiropraktorn som vi går till inte gör hembesök :)
 
Min fina pärla tycker väldigt mycket om att åka transport, eller nja, kanske inte själva åkandet, men han älskar att få komma ut och röra på sig och se nya platser. Idag fick jag chansen att prova ut hans nya utrustning, ett härligt grönt transporttäcke och hans nya gröna lädergrimma. Jag visste inte ens att man kunde ha göra lädergrimmor, hahah, men det är oerhört snyggt! ;)
 
Det är så skönt med en häst som bara går på utan att krångla det minsta. Prinsen! 
 

» Susan Moonstar

Måste bara berömma din redigering, väldigt skickligt gjord!

Svar: Tack kära du! :)
Sylvie Yellowstone

2013-08-03 // 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: