Klubblös

 
Jag är nu klubblös igen. Tyvärr kände jag mig inte som om jag passade in i klubben, allt kändes främmande och jag kände mig obehaglig så jag valde att gå ur och återigen bli klubblös!

» Emma Shortroad

Lämnade min klubb Dragon Circus Army med eftersom den skulle upplösas så då gick jag med i en ny. Evelina Silverknigh's klubb Sneaky Dragons x)

Väldigt ny så inga event eller vidare är planerat ännu! :p

Svar: Tack för erbjudandet! c: Jag ska helt klart klura på det, ni har ju ett stencoolt namn iaf!
Sylvie Yellowstone

2013-08-09 // 22:54:05
URL: http://emmashortroad.blogg.se
» Evelina Silverknight

Du är välkommen till min klubb om du inte vill ha massa event om dagarna samt slippa klubbförfrågningar ^^

Svar: Jag ska fundera på det, jag tror att jag ska ströva klubblös ett litet tag men om jag känner att jag begravs under klubbförfrågningar så hör jag definitivt av mig 8D
Sylvie Yellowstone

2013-08-09 // 23:15:07
URL: http://silverknight.blogg.se
» Adrienna Darkbell

hehe just läst igenom typ hela din blogg. 83 känner då absolut för att stanna, du känns extremt härlig som person 8D lite som mig då *skryter för fulla muggar* *fast egentligen så skojar jag om att skryta* hehe jag känner mig lika konstig som jag förmodligen är 3:

förresten (kanske ska kommentera själva inlägget också), jag hoppas verkligen att du hittar en klubb du kommer trivas i, som min vän myggan sa: det finns en klubb för alla. :]

Svar: Haha, det skulle inte förvåna mig om mina läsare är stencoola *brofist* Jag hoppas så med, tids nog iallafall :D!
Sylvie Yellowstone

2013-08-10 // 00:19:08
URL: http://adriennadarkbell.blogg.se
» Emelie

Om du tycker om stora klubbar med mycket event och trevlig föl borde du testa Rainbow Dragons :D

Svar: Jag har sett medlemmar ut den susa förbi mig ibland, actually :)
Sylvie Yellowstone

2013-08-12 // 23:12:27
URL: http://silverhaven.blogg.se
» Emelie

Folk* Jag kan stava egentligen ;) jag lovar haha

2013-08-12 // 23:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: