Mörkt svall och kvällsritt

Igår gjorde jag det. Jag bytte frisyr. Åh herregud åh herregud åh herregud! Och som ni kan ana från rubriken så valde jag brunt hår. Lite variation, jag har fortfarande en hel del ångest men jag tvingade mina härliga klubbmedlemmar att säga snälla saker om det, och då kändes det bättre 8D
 
 
Efter att Granny att färgat och klippt mitt hår så gav jag och Hövding oss ut på en liten härlig kvällstur, barbacka och skritt, vi tog det lugnt. Hövding hade sina nya, tjusiga benlindor och ett av de gamla lädertränsen jag skrotade fram ur garderoben, som sitter ganska bra. Men det är nog på tiden att han får ett eget, lite nyare. Eftersom det var kväll och lite kyligare så hade jag på mig min nyköpta, mörka jacka som jag är så kär i c:
 
 
 
 
Det kändes verkligen underbart att vara ute, det var bara jag och Hövding och tystnaden omkring oss. Trots att jag var barbacka så var han ovanligt lugn, kanske påverkades han också av stämningen?
 
Att vi har utvecklats så pass mycket tillsammans är för mig helt otroligt, jag minns när vi var ute i Hollow Woods och hur han konstrade och höll på, och nu så .. är det inga problem :) Visserligen var det "bara" skritt och lite trav, men känslan jag fick kändes genuin, det var som om vi var kapabla till att göra vad som helst.
 
Fina, fina häst 
 

» Juliette Stardawn

Vad roligt att de går bra för er! Btw, du passade verkligen bra i den där bruna nyansen:)!

Svar: Tack fina duuu <3
Sylvie Yellowstone

2013-08-02 // 14:14:22
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Cristina Silverbell

Åhhh snyggt håret blev! It's veryvery nice :D

Svar: Tack *-* Jag blev lite "uhu" först (för alla tyckte jag skulle ta rött hår), men jag är nöjd :D
Sylvie Yellowstone

2013-08-02 // 14:47:22
URL: http://starstableteam.blogg.se
» Nikki Westlake

Ni är så fina tillsammans! Och håret blev supersnyggt :D

Svar: Åh, vad söt du är (L)
Sylvie Yellowstone

2013-08-02 // 14:48:17
URL: http://nwestlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: