Överraskningskalas

Jag är hemma hos mina två vänner, vi har lagat tacos och nu ska vi se på film, men plötsligt startar dem One Directions senaste album på högsta musik, ger ett paket, drar igång något bildspel och går iväg till köket för att börja förbereda någon slags hemlig tårta ..
 
Fina idioter, båda två (L) rätt precis vad jag behövde!

» Evelina Silverknight

Åhh, tårta, nom nom nom. :D

Svar: Den var faktiskt inte alls god haha! Min ene inkompetente vän som aldrig bör ansvara för bakning hade misslyckats med chokladmossen så den smakade som om han hällt massa kakao på en hård kladdkakebottnen (alias, STARKT). Hah :)
Sylvie Yellowstone

2013-08-13 // 21:33:48
URL: http://silverknight.blogg.se
» Evelina Silverknight

Sv; Hahah, ååh, men det är ändå tanken som räknas ^^

Svar: Sant, sant *-*
Sylvie Yellowstone

2013-08-13 // 23:11:18
URL: http://silverknight.blogg.se
» Daisy Goldcamp

Gillar du One Direction?
I love then <333 NIALL!! <3

Svar: Haha ja, dem är mitt "guilty pop pleasure": Alias, jag gillar deras låtar och har en stor crush på'rem, men om någon frågade vad jag lyssnade på för musik skulle jag inte säga "One Direction", haha 8D
Sylvie Yellowstone

2013-08-14 // 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: