Fotoshoot i Hollow Woods

Idag släppte jag ut Hövding i den enorma hagen i Hollow Woods, efter att Claire gett mig tillstånd. Hövding är som ni säkert vet vid det här laget uppfödd i Valedale, och har spenderat de flesta av hans yngre år i Hollow Woods och området kring Firgrove. Man kunde definitivt märka att han kände igen sig, han var ovanligt pigg och satte iväg i full fart så fort jag hade tagit av honom grimman.
 
Jag passade på att ta lite bilder när han ändå tjoade runt :) Är han inte fin?
 
 
Han tog sig till och med ett skutt, vilket gjorde mig mycket glad att se! :D
 
 
 
Han sökte sig sedan ner till vattnet …

… där han plaskade runt i det grunda!
 
*
 
Åh, jag blir mer kär i den här hästen för varje dag som går ♥

» Sally Bunnybrooke

Gud så söt Hövdingen är! c:

2013-07-24 // 20:43:47
URL: http://Sallybunnybrooke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: