James, James, James

James är den jobbigaste NPC:n på hela SSO, enligt min åsikt. Han är oerhört irriterande, ansvarsös, girig, lat och allmänt jobbig. Med sin korta uppsyn så känns han som en arrogant lillebror och han utnyttjar oss spelares tjänster skamlöst.
 
Har ni tänkt på i hur många uppdrag som han har ställt till med problem? När man skulle fixa bommar åt Marleys hoppbana så hade han spritt ut dem över hela Fort Pinta så man var tvungen att hämta dem själv, och när man skulle hämta Ydris' tältpinnar så visade det sig att dessa tältpinnar hade James förstört, målat om och gett till Marley. När man letade efter Missisippi Jones skatt så blev han upprörd när man lovade folk att dem skulle få en andel av skatten, och sedan tog han alla mynt själv medan vi fick en dammig gammal hatt (lyckligtvis visade det sig att mynten var utan värde).
 
Och när Marley skulle bygga en barrel racing bana så hade leveransen av tunnor inte dykt upp, för tydligen hade James skickat iväg leverantören till Firgrove istället för Fort Pinta, och tunnorna hade spridits ut i bergen mellan Firgrove och Valedale sjön. Och när man gav sig iväg för att hämta tunnorna (för gud förbjude att James hämtar dem själv för han har ju fullt upp med sina turister) så visade det sig att dem hade gått sönder.
 
Det kanske bara är mig James retar gallfeber på, men varje gång man ska iväg och "höra med James på Fort Pinta", då vet jag att det är trubbel på väg!

» Hedvig Northhall

Shit, jag har tänkt exakt samma sak! Jag ogillar till och med Fort Pinta bara för att han är där haha ;D Rider nästan aldrig det loppet och jag gör aldrig de dagliga där. Synd för det är ju en fin plats ;)

Svar: Sen är det så långt bort också, imo ;c Jag bor vid Vingården så jag orkar inte rida hela vägen HAHa!
Sylvie Yellowstone

2013-07-29 // 12:16:47
URL: http://northhall.weebly.com/
» Juliette Stardawn

HAHAHA ÅH, jag avskyr James.. :( Som du sa, varje gång det nämns "James på Fortpinta" förstår jag att jag måste rida lååååååångt och/eller göra massa dryga saker :(

2013-07-29 // 12:55:25
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Chloe Silverpie

Är inte sr så jag vet ju inte, men jag har tyckt han varit rolig. Ahah xD

2013-07-29 // 16:37:12
URL: http://ssochloe.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: