Klubblös

Jag älskar verkligen klubbfunktionen på SSO. När jag blev medlem på Starstable för första gången (år sedan), när det fortfarande var en Beta version och man inte kunde bli högre än typ level 9 – då fanns varken klubbar eller grupper. Så ni kan ana vilken överraskning det blev för mig när jag kom tillbaka nu alldeles nyligen och upptäckte detta!
 
Tråkigt nog är jag inte med i någon klubb just nu. Jag har faktiskt aldrig varit med i någon. Varför? Av nägon anledning lyckas jag aldrig hitta någon klubb som passar mig. För det första känner jag inte till några klubbar, det är lite svårt att bara leta upp en klubb som man kan få gå med i. Ibland blir man inbjuden lite random till en mindre klubb, men dessa passar aldrig mig.
 
Problemet är att jag är ganska .. gammal. Eller jag känner mig åtminstone väldigt gammal om man jämför med alla 12 åringar som man stöter på. Jag har ingenting emot tolvåringar, uhuh, det är inte så, men jag känner att jag har passerat "omg ily bby gmn du är swå swööth :*;*" stadiet. Eller stadiet där man MÅSTE SKRIVA MED CAPS LOCK OCH TIO UTROPSTECKEN!!!!!!!!!!!!!!
 
Det är svårt. Jag vill gärna vara med i en aktiv klubb med mycket roliga aktiviteter, men jag tycker personligen att man borde kunna rida iväg och kanske ha en picnic och ändå prata som sansade människor. Åh, jag vet inte .. Ibland känner jag mig som fyrtio ugh D:
 
Hur är det med er? Är ni med i någon klubb? Trivs ni där? Finns det plats för en till?

» Emma Shortroad

Jao... jag är ju själv 25 år och har med hoppat mellan olika klubbar utan att finna någon som jag fastnat för. Testade Silversong Wolwes Giuld ett tag men sen hoppade jag den eftersom den vart för dramatisk för mig där ett tag.
Så till slut hittade jag en grupp som heter Dragon Circus Army som jag trivs super bra i!

Inte nog med det försöker vi ofta ha bra och roliga aktiviteter varje dag och för att göra alla glada.
Tyvärr så hittar denna klubb (jag är klubbledare) ofta aktiva medlemmar men oaktiva angällande våra Event! :/

Men idag ska vi skritta från Moorland till Valedalesjön genom Firgrove för att ha en picknick! :)
Du är välkommen att joina! Vilken tid så kan jag kontakta dig! :D

//Emma Shortroad

Svar: Åh! :) Jag skulle väldigt gärna gå med i er klubb och åtminstone prova och se om det är någonting för mig, det låter onekligen lovande. Just ikväll kunde jag som du tyvärr märkte inte vara med (jag hade inte tillgång till min dator) men jag är ledig hela dagen imorgon och ska bara chilla haha :>
Jag kommer vara online imorgon mellan 8.30 - 10.30 och sedan loggar jag nog in vid 12-tiden igen :)
Sylvie Yellowstone

2013-07-22 // 18:15:15
URL: http://dragoncircus.weebly.com
» Rose Highlee

Ja, jag har ju en klubb med ca 17 medlemmar, det skulle vara kul om du kom med, det är precis en sån klubb som du förklarade, dock är jag bara 10, men ibland känner jag mig som 12 elr 13 :3 Eheheh ... Skulle vara kul om du kom med i klubben Sylvie! :)

Svar: Tack så hemskt mycket för erbjudandet, men igår fick jag gå med i klubben Comet Hearts och tyvärr kan man ju bara vara medlem i en klubb :c ♥
Sylvie Yellowstone

2013-07-24 // 11:35:17
URL: http://rosehstarstable.blogg.se
» Katelyn diamondgirl.

Hejsan! Jag har också en klubb där man får vara 16 år som yngst, var också med i massa klubbar men man känner sig så gammal jämnfört med de andra, du kan ju hojta på mail om jag ska möta upp dig :)

Svar: Tack för erbjudandet, men för ögonblicket är jag med i DBC! :)
Sylvie Yellowstone

2013-09-18 // 11:48:28
URL: http://pinkbullets.weebly.com
» Katelyn

Haha, jag såg det när jag gick in på din startsida. Kom in på detta inlägg direkt :p

2013-09-18 // 17:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: