Kvällsäventyr

Ikväll så tog sig jag och Juliette Stardawn en klättertur upp i bergen vid Firgrove. Det var lite för ansträngande för Stormborn, man börjar märka av hans ålder. Han tog sig inte alls fram med samma lätthet som Juliettes snygga Frieser Jewelmist, flera gånger tvingades Juliette vända om när jag och Stormborn halkat på efterkälken i de branta bergen.
 
Här kommer lite bilder från kvällen!
Vi träffades vid Vingården där Juliette direkt gjorde mig avundsjuk med sin supersnygga, bruna outfit och sin stiliga Frieser (Stormborn ser ut som en liten ponny bredvid maffiga Jewelmist)

Sedan bar det iväg, mot Firegrove! Efter att ha skrittat en liten bit så lät vi hästarna sträcka ut sig i galopp, vilket jag tror de uppskattade! ;)
 
Vi följde stigen upp från Firgrove i betydligt lugnare tempo, varpå det började skymma ..

Här ser ni hur Stormborn kämpar för att ta sig upp. Vid ett ögonblick var jag nära att ge upp och ge mig av hemåt men Juliette coachade oss upp till toppen :)

Och det var tur det, för det var en otroligt vacker utsikt! :)
 
Om du läser det här J(jag vet inte vilket namn jag ska skriva) så vill jag att du ska veta att det var oerhört kul att prata med dig igen, jag har verkligen saknat dig! (L)

» Juliette Stardawn

haha lilla Stormborn *-* Va supertrevlig runda och att träffa dig igen! tur du hittade mig A, saknat att umgås och prata som vi gjorde förr <3

Svar: Vad bra, då är det inte bara jag som sitter och inbillar mig sentimentala saker <3 Vi kommer bli grannar nu för @tm håller jag på att flytta in i Vingården! :)
Sylvie Yellowstone

2013-07-20 // 22:21:57
URL: http://jstardawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: