Onsdagsäventyr

 När jag var ute idag och gjorde uppdrag så träffade jag på en tjej vid namn Michelle Snowdaughter, som frågade mig om hjälp. Det visade sig att vi var på samma uppdrag så vi bestämde oss för att rida tillsammans och hjälpas åt! :)
 
Och så startade en av mina roligaste dagar på Starstable hittils!
OBS! BILDBOMB.


Vi kom till en runsten som bad oss fortsätta till Elizabeth i Valedale …
 
… så vi gav oss iväg!

Väl framme visade det sig dock att uppdraget inte fortsatte förrens imorrn.
 
Detta hindrade oss dock inte utan vi valde att ställa upp i Firegroves championat, där Michelle kom på en andraplats och jag på en fjärdeplats! :D Vi fortsatte sedan till Vingården där vi tävlade i några banor …
 
… och jag slog mitt personliga rekord!
 
Efter det övertalade Michelle mig att vi skulle ge oss iväg till Fort Pinta och delta i championatet. När vi kom det var det smockat med folk, som alltid! ;)
 
Championatet drog igång och det gick jättebra för mig (med tanke på att jag brukar vara urusel och jag är speciellt dålig på FP-championatet haha)! :o Jag lade mig ganska fort på en plats tre!
 
Varpå jag avancerade till en andra placering (!)
 
Där stannade jag sedan kvar …
 
… Men plötsligt befann jag mig på plats 3! Knasigt nog hade jag inte sett någon passera mig, varken på den lilla kartan nere i hörnet eller på den "stora bilden". Men det gör mig ingenting!
 
Jag och Michelle (som kom på plats 4, vi kom fram till att vi verkar ge varandra tur eftersom det alltid annars går så dåligt för oss) begav oss sedan till närmaste brevlåda för att hämta ut våra priser! :)
 
Jag har haft riktigt kul idag, som ni nog kan förstå! Många fina bilder att redigera (även om det tog galet lång tid!) û__û 

Michelle har tyvärr ingen blogg men om ni träffar på henne på Jorvik så ska ni definitivt ta er tiden att hälsa, en mycket trevlig tjej! (Y)

» Juliette Stardawn

Du redigerar dina bilder superfint och superfin blogg, ska genast börja läsa! :D

Svar: Tack så jättemycket! The feeling is mutual, upptäckte din blogg idag och jag gillar den jättemycket! :D
Sylvie Yellowstone

2013-07-17 // 20:51:15
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Michelle<3

Håller helt med! Det var en super kul dag! :D

Svar: Woho, haha ja! :D
Sylvie Yellowstone

2013-07-17 // 21:23:02
URL: http://Unniochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: