Outfits

Jag har nu satt ihop nio outfits, som jag vill köpa i framtiden ^-^ Det tog mig ett tag, men nu har jag satt ihop alla enskilda plagg i Photoshop (så att jag kan se dem som en helhet), skrivit ner var man kan köpa respektive föremål samt deras pris. Puh!
 
Det kommer att bli dyrt ): Särskilt med tal på att jag just nu håller på att sätta ihop min tävlingsoutfit, och när man vill ha de bästa sakerna så kostar det därefter, som ni kan ana.
 
Om man ändå hade sisådär en miljon JS och minst hundra tusen SC!

» Juliette Stardawn

Om man ändå var rik :(

2013-07-30 // 21:07:08
URL: http://jstardawn.blogg.se
» Nellie Beecamp

Snygg blogg, gillar de lite ovanliga färgerna. Kommer definitivt titta in oftare :)

Svar: Tack! Jag måste säga att ni har en ovanligt tjusig blogg, vet inte varför jag inte har upptäckt den tidigare, haha :)
Sylvie Yellowstone

2013-07-30 // 22:37:57
URL: http://fluffyfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: