Stallplatser

Som bekant finns det flera olika stall i Starstable Online där du kan stalla upp din häst, det är till det stallet du kommer till när du klickar på "Ring för upphämtning". Man kan byta hemstall om man vill, men det kostar 25 SC.
 
För ögonblicket finns det sju tillgängliga hemstall i SSO, dessa är:
• Moorlandstallet | GRÖN
• Fort Pinta-stallet | ORANGE
• Steves gård | BLÅ
• Silverglades hästsportcenter  | LILA
• Firgrove-stallet | VIT
• Valedale-stallet | RÖD
• Stallet Gyllenbladet | GUL
 
På kartan nedanför ser ni var de olika stallen ligger. Stallets färg på kartan motsvarar färgen som står till höger om namnet på listan ovanför. OBS! Positionen är ungefärlig.
 
Jag har alltid personligen tyckt att det är väldigt svårt att välja hemstall! Det ultimata stallet vore egentligen Steves gård då det ligger väldigt centralt (som ni kan se på kartan), i alla fall om man jämför med de andra stallen. Dock är jag inte så förtjust i Steves gård, jag tyckeer det är rätt stökigt och ja – inte min stil helt enkelt!

Mitt drömstall vore Marleys bondgård! Det ligger centralt precis som Steves gård, och har enligt mig perfekt mysfaktor :)

Vilket är ditt hemstall? Och på vilket ställe skulle du helst vilja att man kunde ha sina hästar?

» Nicole Seaknight :3

Mitt hemstall är Vingården, har tidigare bott i GÅD i ett halvår ungefär. Jag skulle vilja bo på Jaspers Pumpafarm, om det kom dit ett fint stall såklart :D

Svar: Jag funderar på att flytta till Vingården faktiskt, vill komma lite mer centralt och Steves gård är som sagt inget för mig ..! Jag har inte kommit in i GÅD än, antar att det ligger där? c:
Sylvie Yellowstone

2013-07-20 // 17:14:24
URL: http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: