Svansfläta

Puh, äntligen klar! Idag när jag kom in från dagens ridtur så dammade jag av den gamla mankammen och redde med hjälp av vatten och man- och svanssprey ut Hövdings man. När jag höll på med svansen så passade jag på att göra en liten inbakad fläta. Den blev ganska bra, jag är mycket bättre på att göra flätor i manen än i svansen och med det i åtanke är jag nöjd :)
 
Visst blev han fin? :)

» Anonym

SLUTA. VARA. SÅ. GRYM. PÅ. ATT. REDIGERA :(

Svar: JAG. SLUTAR. NÄR. DU. SLUTAR :(
Sylvie Yellowstone

2013-07-28 // 21:50:44
URL: http://jstardawn.blogg.se
» donna flowerlee

wow du är duktig på att redigera, önskar man kunde ha så på svansen i sso

Svar: Tack! :) Ja, när man har knoppar borde hästens svans se ut på det sättet!
Sylvie Yellowstone

2013-08-03 // 02:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: